Rodnik´s Absinthe White

 
 
 
O´boy, en till från det ryska Rodniks-destilleriet. *suck* Den här la jag ivf inte ut några pengar på utan fick av en vän. Som jag sa i min recention av Rodnicks Classic så hittar jag inte någon hemsida till destilleriet så det finns ingen information att hämta.
 
Lagrad: Nej
Destilleri: Rodniks
Alkoholhalt: 70%
Katergori: Blanche
Äkta/Fake: Fake
Land: Ryssland
 

Färg och Louche: En blanche och efter att vattnet tillsatts så är den precis lika klar som innan.

 

Doft: Det enda jag känner vid något tillfälle under provsmakningen är alkohol, och troligtvis inte bra kvalite på alkohol heller utan snarare år handspritshållet.

 

Smak: Smakar bara alkohol och en gnutta anis.

 

Sammanfattning: Om Rodniks Classic var en vodka med karamellfärg i så är den här... bara en vodka. Trully a horrible exuse for an absinthe. Det här blev en väldigt kort resention men det kändes onödigt att lägga mer tid på den. Absolut lägsta möjliga betyg.

 

Kommentera här: