Uppdatering!

 
 
 
Snabb notering bara: Jag kommer börja jobba på att översätta bloggen till engelska. Jag kommer dock inte göra det ett notat åt gången utan kommer att översätta dem på min dator först och sedan ändra alla notat samtidigt för att minska risken för förvirring för ev. nya som hittar hit. Får se hur lång tid det kommer ta, jag tar det lite när jag får möjlighet men jag har 262 inlägg att översätt så räknainte med att jag blir klar någon gång snart. Tills vidare kommer notaten som kommer fortsätta vara på svenska.
 
All the best!

Kommentarer:

1 Maxim:

skriven

Ja! Vilken bra idé, Fredrik! Din blogg förtjänar absolut en större internationell spridning.

Hartsmars sida i all ära, men hans absintrecensioner är till stor del absinthistoria, då de absinterna inte längre går att få tag i. Dina recensioner är däremot 100% up to date och kan vara till (stor) nytta för de som behöver lite smakråd. Jag önskar verkligen att en sådan blogg fanns när jag var en neofyt …

Sedan finns det, förstås, wormwood society och på deras forum hittar man mängder med recensioner. Dock, verkar det som att det forumet håller på att bli ganska övergivet.

Hoppas att din blogg slår igenom stort och du blir en ”Blondin Bella” i absintkretsar! :-) Men, skämt åsido, jag hoppas verkligen att du får en massa nya läsare. Bra jobbat och bra tänkt!

Svar: Åhå, vilka fina ord *rodnar lite*. Nu måste jag bara komma på hur man kan tjäna pengar på den XD
Feddooh

Kommentera här: