Happiness can be bought, but what a price...

 
 
 
Idag har jag hittat en säljare som håller på 12 flaskor Brevans A. Crowley! Om du inte minns vad som var så speciellt med den absinten så är det en limited edition från 2011, fatlagrad (3,5 år) och som innehåller lagrad cognac. En mycket omtyckt absint! Bara 418 flaskor gjordes och jag har hittills lyckats lägga vantarna på 2 flaskor. Nu finns alltså 12 flaskor till att köpa men de är inte billiga vill jag lova, vi hamnar på fem nuffror bara för själva flaskorna och sen tillkommer den svenska alkoholskatten och frakt från andra sidan jorden. Är inte säker på att jag kan lägga så mycket pengar på absint (min plånbok kommer få en ätstörning och banken kommer börja kräva mig på ränta istället för att ge mig ränta)! Men det är jäääävligt nice absint som inte kommer finnas kvar så länge till. Kanske kan man bara köpa 3 eller 4 stycken?

Kommentera här: